Nyår 2009/2010

Det här nyåret blir ganska lugnt, planen är inte Partyparty utan middag med familjen och D! Jag tycker faktiskt det är super mysigt att bara ha fancy middag hemma och de flesta nyåren har ofta blivit en besvikelse så i år gör det inget att det inte blir något stort+ att jag får se fyrverkerier som jag tycker om så mycket :P!
Hade igentligen bokat en lokal för två veckor men det visade sig att det flesta av mina vänner redan hade planer för nyår så fvi får ta det någon annan gång när de flesta kan:D


Vad ska du göra på nyår? Några nyårslöften?








Kommentarer
madde

:D JAg håller med! <3

2009-12-29 @ 18:10:09
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0