Shopping måndag

Idag va jag på shoppingtur med A och M i liljeholmens galleria! Alla köpte något och jag köpte min kära Boomerang jacka som jag länge velat ha! och jag behövde verkligen en ny jacka :D
Vi hann med mycket idag och tog en tur på IKEA som by the way har SUPER dålig REA! men som vanligt så kommer man inte tomhänt hem från IKEA och idag blev det två sängkuddar och ett sänglakan!



Sedan gick vi till Folkkungagatan och hyrde "Flickan som lekte med elden", vi har försökt att hyra den flera dagar i rad men den har varit uthyrd och det visade sig att hemköp som vi va på först bara hade ETT exemplar av filmen och en person har haft den sedan innan jul! Den va ganska bra men tyckte bättre om första filmen!!!








Kommentarer
madde

sååå bra film :P

2009-12-29 @ 18:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0