091001

Idag är det första oktober :) har precise ätit frukost och funderar på om jag ska springa ner till SL centret och fixa SL-kort! kanske dags att göra det nu! Tror inte jag hinner så mkt mer för sen ska jag träffa Linnea från klassen och plugga, sen ska jag ut till Lidingö. ajja jag har tid imorgon, då funderar jag på att gå till frisören, dags att trimma topparna lite :P haha iaf får se hur mycket som hinns med, Maddis vill att vi köper träningskort också och det kan vara bra, har varit lat hela sommaren sen mitt träningskort gick ut innan sommare. Vi får se hur det blir!



Idag är det också ett år sedan jag lämnade familjen i USA :( Gud va tiden går snabbt!
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0