En söndag i skärholmen

Idag åkte madde och jag till skärholmen, även om jag va grymt bakis sedan gårdagens äventyr :P
Vid tolv var lyckades jag bli klar för att åka och vi tog tuben till särholmen! Det centrumet är faktiskt jätte bra, bra affärer och liknar nacka forum det nya:) Iaf det va en regnig dag så det passade perfekt!
Vi åt en mysig lunch, blev libanesiskt :S Hittade inte direkt det som vi letade efter, eftersom någon fyller år nästa helg. Men vi har några dagar på oss! När vi kom hem hjälpte jag Madde med matteläxan, Hur mycket kommer man håg från gymnasiet!? Haha hon blev klar tillslut iaf.
Sen så bakade vi kanel-och kolabullar efterso det va kanelbullens dag! DOM BLEV SUPER GODA:P



Tog tyvärr inga bilder och våra blev inte så snygga! så blev en bild på en illustrerad bulle :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0