Inlyttningsfest

I gårkväll efter en snabb middag med Madde, skyndade jag mig jätte mkt men ändå va jag inte hos Dannie fören halv åtta (Dannie tyckte jag skulle komma kl18.00) och sen kom joanna efter lite vin, så åkte vi till fridhemsplan där inflyttningsfesten va. Det var super mycket folk när vi kom dit men jag kan nog säga att jag, joanna och dannie varv bland dom yngre. Jag kände mig så sjukt trött igår och satt mest i en trött trans och va super tråkig!men sen när alla skulle dra ut tänkte jag att då kunde jag åka hem men bestämde mig för att haka iaf!
Vi tog taxi till undici men blev nekade att komma in, DET VA 25! :S
orka dannie drog som vanligt hem till sin man och jag och joanna fortsatte til grodan! haha där tog vi ytterligare ett glas vin och träffade ett helt sjukt gäng:) haha dom tog med oss till STURE och vi tappade bort dem sen!
Det va faktiskt kul och så fick vi dansa, va hemma ca 03.00 och idag känner jag att det var endel vindrickande igår :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0