Problem med laddaren

Min Iphone somjag tycket va så kol när jag köpte den för ca ett år sedan har bråkat med mig endel! fastnar när den blir kall och det går inte att svara i den etc. INTE nog med det så slutade min väggladdare att fungera igår!
Tänkte att eftersom jag känner TVÅ elektriker så kunde kanske nogon fixa laddaren eller kolla varför den bara sluade att fungera helt plötsligt:S Haha men NEJ, ingen kan fixa den och vet inte varför?

- Varför känner man två stycken elektriker och ingen kan hjälpa en med elektronik som inte fungerar!?

Får köpa en ny imorgon på kjellochcompany, min va iaf INTE svenskt vägguttag så det va ingen större förlust!
Men orka att allt ska gå sönder eller inte fungera.



Kommentarer
madde

stackare :P <3

2009-10-05 @ 07:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0