Snart HALLOWEEN!!!!

I slutet av oktober är det Halloween igen, det firas ju mer och mer här i Sverige! I år tror jag att det kommer att bli endel halloweenfester, jag ska iaf gå på en :D Tycker det ska bli jätte kul, men har inte bestämt vad jag ska klä ut mig till än! Vad ska man klä ut sig till på halloween? Något läskigt eller roligt?
Det finns en del halloweensaker att köpa iaf, hittade dom här två läskiga sakerna på internet som man kan köpa haha!! Jag skulle bli grymt rädd om jag kom in i badrummet och såg det här en sen kväll!!!



Det finns också lite andra blodiga prylar:

  




Kommentarer
madde

Läskigt och kul! SÅ om man vill vara ett 'söt litet bi' kan man vara ett 'söt litet MÖRDAR bi' istället! :P

2009-10-18 @ 18:07:56
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0