Teneriffa?

Igår berättade familjen vars barn jag hämtar på lidingö och passar iband att de skulle till Teneriffa den 27 december och en vecka framåt! Dom sa också att dom skulle ha två rum och att om jag ville så skulle dom betala min biljett, mat etc och JAG SKULLE FÅ BETALT! Dom frågade alltså om jag ville följa med, men jag skulle ju såklart få hjälpa till med de tre barnen men också få fri tid! jag har inte bbestämt mig än och har vecakn iut att tänka på mig!?
Det är ju skönt att komma bort över nyår, eftersom det är överskattat och det är svårt att bestämma vad man ska göra, vem man ska vara hos etc och igentligen bara jobbigt! Då kan det ju vara skönt att vara utomlands på nyår men det är ju tråkigt att INGA kompisar alls är med en på nyår eller familjen!

Så jag vet inte om jag ska åka eller inte!? Ska jag åka till tenerfiffa över nyår? 



Kommentarer
Linn

Nej! Du ska stanna här hemma och fira nyår med mig! :)

2009-10-09 @ 08:50:58
Anonym

HAha eller så kommer du ner till teneriffa! :D

2009-10-09 @ 23:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0