090929

Idag var det jätte kallt ute, kände hur kylan gick igenom jeansen när jag gick hemmifrån imorse! Dags att ta fram vantar och mössa eller köpa nya!? :P
På kvällen slängde vi snabbt ihop en middag och gick sedan på bio! va tvungen att se PRINSESSA, den va så svensk :) trodde att den skulle vara bättre men den va lite rolig iaf! Frös som ett naket asplöv i vinterkylan påvägen hem! HAHA iaf nu har jag hjälp lillebror med läxan och känne rmig som en jätte bra storasyster och ska snart gå och lägga mig! imorgon har jag sovmorgon:D

<3



Kommentarer
Anonym

haha jag gick i kjol och linne till skolan :D :D :P

2009-09-30 @ 01:14:39
URL: http://allisanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0