Helgens vurpa!

Haha i helgen efter att Grodan (stället vi va på med klassen) stängt, gick vi till Humlegården av någon andledning! I Humlegårdn finns en skateboard ramp och vi skulle hitta någon stans att "hänga". Alla springer från till rampen och jag börjar läxa alla att man inte ska leka på rampar man kan göra sig illa eftersom jag och Maddis alltid kollar på scared på MTV när vi inte kan sova!
Iaf ingen bryr sig och jag och linea går också till rampen, men när JAG går upp på den halkar jag som om jag trampat på ett bannanskal eftersom rampen är blöt och landar rakt på rumpan med en DUNS:S haha
Klantigt? Där får man för att man tänker på alla andra!




-Jag sa ju att den va livsfarlig!

Jag klarade mig helt ok, bara med några blåmärken och de andra fick sig ett skratt :P



Kommentarer
madde

fett kul! :P HAhahah

2009-09-29 @ 15:36:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0