VILL INTE!

Sätt precise och kollade på mitt schema dom kommande två åren och bara kände *SUCK* plus att familjen sitter och pratar om uppkommande resor som jag INTE kan följa med på pga av skolan :( USCH jag älskar ju att resa och vill verkligen flygga iväg någonstans NU!
Inte nog med det så fick jag hem lite kläder från min moster i USA (har massa kvar sedan förra året) och när jag satte på dem så kände jag den speciella lukten (om det nu finns någon sådan) iaf så lukar dom HEMMA! eller jag blir helt tårögd när jag tänker på hur bra det var där! Allt var så lätt på något vis och man va specielle, här känner man sig bara som något obetydligt grått moln! :S Komer sitta och lukta på tröjan hela kvällen nu!
Jag funderar faktiskt på att bara lämna allt just nu, bara åka iväg och tänka! men jag tror intre det går hur gärna jag än vill!

<3 En Ledssen tjej!



Kommentarer
madde

:( <3

2009-10-01 @ 09:59:48
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0