Så va måndagen slut.

Om man har heltidsjobb så har man säkert tuffare vecka än vad jag har men idag efter 9timmars arbete är jag helt slut:) haha och ända har jag varit inne i Lidingö centrum, i parken(varit ute hela dan) och lagat mat! haha men är endå helt utmattad, DET ÄR BARA MÅNDAG:S Guuud jag är inte gjord för att arbeta:S eller så är jag bara lat:S



By the way så tog jag en sista fika med Linn igår och sedan satte henne på lyxtåget till Malmö och idag åker hon till vårt kära San Fransisco! GUD VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG OCKSÅ KUNNAT ÅKA!

och D fixar med sin nya lya som kommer att bli superfin snart (älskar walkingarderoben)!! :P




Kommentarer
madd

så himla söta!

2010-04-19 @ 22:44:32
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0