Tack!

Ville säga tack för alla fina presenter som jag fick av mina supergulliga vänner på festen i lördags:)


Världens finaste korg av D med massa fina grejer i ex. shampo från Björn Axen, nagelfil, hårspray m.m
+ Clinique paket! <3


Hm presentkort från Clase och Eva! Tack! :)

 
Smultron björk and berries från Linnea! Min nya favorit lotion :)

 
Ansiktsmasker av Micke!

 
Showergel och bodylotion av Mickis som luktar supergott!

 
Jätte jättefina tekoppar och te av Micke och Danielle!

 
och sist men inte minst god dricka och blommor av alla andra snälla männsikor!





Kommentarer
Sofie- Ännu en Blondin

åååh jättefina saker du fick! :)

du har några presenter kvar utav mig och syrran :) du får dem nästa gång vi ses. <3 PUSS

2010-04-13 @ 14:54:35
URL: http://soffif.blogg.se/
viccy

det va så kul att ni bara kom babe! :)

2010-04-13 @ 23:06:45
URL: http://wishy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0