...

Senaste dagarna har spenderats på jobbet och SÖS. vet inte riktigt vad jag ska skriva känns som om det bara är mer och mer saker som tynger ner mina axlar just nu men jag vet och hoppas att allt kommer gå bra! (Lite jobbig period just nu).



Hittade två bilder när ambulansflyget landar på bromma och vi hämtade upp mamma och en ambulans hämtade upp Madde och tog henne till Söder Sjukhuset. Det va en otrolig lättnad när det hade landat och sen få träffa henne:) och mamma såklart!

Hann med att lämnad blod idag på blodcentralen med mamma, det va min 10-de tappning :) yaaaaj
- Alla som kna borde verkligen lämna blod, det räddar liv!


Hoppas det är bra med er iaf.. Kram




Kommentarer
Anonym

håller med dig till 100! alla friska människor som kan borde ge blod!!

Hoppas den jobbiga perioden snart är över!! kramkram

2010-08-07 @ 18:49:17
Karin Bernica

Har last din blogg, "hang in there baby" det blir battre !



Tanker pa dej och hela din familj - speciellt Madde ! Stor Kram, Moster Karin

2010-08-07 @ 21:52:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0