16.december.2010

Igår tappade jag rösten HELT under dagen och kom hem sent igår kväll! Hela natten halvsova jag dåligt och imorse när jag gick upp 05.45 så mådde jag så himmla dåligt! Halsen bara värkte typ som om jag hade halsfluss dvs svårt att svälja, prata och bara massa ont! Drack massa te och tog mig iväg till praktiken eftersom det va sista dagen.. men eftersom jag inte hade någon röst och väldigt ont så lämnade jag bara chokladasken jag köpt och frukten, hjälpte till med en lagning (eftersom en annan va sen) och sedan så fick jag åka hem:( Jättebesviken blev jag eftersom det är så kul där och det blev ett snabbt hejdå! Men samtidigt så jobbar man med människor och vissa äldre människor som man jobbar nära är känsliga för sjukdomar så ska man inte jobba om man är dålig eftersom DE kan bli sjuka:(

Alla va jättegulliga och sa att jag kunde göra nästa praktik där och jag fick ett jättebra betyg och en godiebag med hur mkt tandborstar och tandtråd som helst!

Nu är jag hemma och har sovit och druckigt massa te resten av morgonen! och det känns bättre i halsen men hostar hemskt istället nu! Så det va bra att jag åkte hem men samtidigt väldigt tråkigt:( Men jag får helt enkelt åka och hälsa på (ska ändå hämta min eltandborste om ca 1-3veckor)

Typiskt att det blev som det blev just idag! Men man kan inte rå för allt här i världen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0