Adventsfika och biljard!

Lördag den 4 hade både Ds föräldrar och mina föräldrar adevntsfika! Och jag och D åkte först hem till hans föräldrar som hade gjort super mkt goda snittar, glögg, pepparkakor etc. Supergott! Sedan åkte vi hem till mig där det va fullt ös (Jätte mkt folk) och drack ännu mera glögg, pepparkakor och lussebullar. Jag vet jag har haft en jättenyttig helg :S. Sen tog vi det llugnt och åt lasange till middag!



Senare så möte vi upp Ds vänner för att bowla med det va fulbokat hela helgen så det blev biljard istället! Vi fick ett eget rum "gröna rummet" där vi spelade flera matcher och drack öl/cider tills det va dags att åka hem.

Haha btw jag va sjukt dålig på biljard! Trodde inte jag va bra men visste inte heller att jag va sååå dålig:S Men det va kul iaf!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0