Bakis och shopping

Idag började mellandagsrean:) ÄLSKAR DEN HELT KLART! Jag och D kämpade oss upp imorse vid 12 men mådde inte bra direkt *bakis* :( haha men vi lyckades ta oss in till stan och hittade massa fina kläder till D! Mouli byxor, t-shirts och skorta, en kofta från zara och en kofta från H&M till honom! Superfina :D

Jag hittade inget idag och imorgon ska jag upp och jobba tidigt men sen ska jag på stan en sväng igen och sen..

X Hämta bilder
X Köpa knappar till pälsen
X Byta mitt HTC skal till ett svart


-Haft en jättemysig dag med älsklingen idag ♥



Kommentarer
madde

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT:P

2010-12-28 @ 01:26:47
URL: http://metalls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0