Julklappar

Jag hade inte önskat mig så mkt men jag fick massa fina presenter från alla iaf! TACK! ♥

• Kalender 2011 från Alle, Presentkort H&M från lillebror och ett från Ds föräldrar :) Tandsätt av Alle.



• Smyckesskrin av älskling



• Depend manikyrsett från Maddis, Örhången av AlleSkal till mobilen (vit men ska byta till svart)



• Nagelack, läppglans och flytandekajalpenna, läppsyl, torrshampo, handkräm och bodyskrubb.


• Pälskrage till min jacka av Älskling


• En kopp av M&P, George Jensen skål av familjen på Lidingö. Ljushållare i julklappsspelet!


• Hårband av Maddis, Jättefint armband från Topshop av Alexandra. Och en Tomas Sabo läng av Älskling!


Tack för jättefina julklappar och en mysig julafton! ♥




Kommentarer
Anki

Jätte fina julisar :) vet du var Danne köpte pälskragen? Puss

2010-12-25 @ 17:16:13
URL: http://thisisanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0