Praktik

Idag är jag som vanligt på det här roliga stället... (dock väldigt tidigt idag)



Glömde säga att tandläkaren kollade på mina rtg-bilder och mina tänder igår! Det såg bra ut förutom ett början på ett hål :( Buhu mitt första hål! Jag som är så noggrran.. why!?

Iaf hon sa att det va lugnt nu det kan sluta växa med lite flour! Men någon gång kommer det första hållet förr eller senare och att det flesta har lagat när de är ca25år! Så vad ska man göra? jag ska iaf vara extra extra noga nu! och inge godis och sötsaker i jul! Lycka till med den!



Kommentarer
Renée :)

haha var glad att du inte haft hål innan! jag har haft typ 1000 st, gjort rotfyllningar, dragit ut visdomständer, fått inflammation under tanden, fått dra ut den etc.. haha DYRT ONT och ONÖDIGT! ;D .. men va KUL att du kommer på julen också! jag kommer också vara där (såklart) haha .. och min syrra med.. + ronja så vi blir ju ett gäng! :) mysigt! ja vet inte riktigt heller när vi ska käka åså.. men efter 14 iaf. C jobbar till 14 nämligen :)

2010-12-14 @ 07:43:19
URL: http://reneel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0