Sjukling

Sovit dålig i natt! känner mig tjock i halsen, typ som om någon tryckt ner en pingisboll i halsen. Svårt att andas, ont när jag sväljer (kan inte ha halsfluss!?) och så hostar jag och har blivit täppt i näsan på det:( Hatar verkligen att vara sjuk, det är så tråkigt och jobbigt! Vill vara frisk nu!

Idag så ska jag vila massa, ska faktiskt ta det lugnt hela helgen och bli frisk! Men hade tänkt försöka åka in till stan i dag och hämta Ds julklapp! (den skulle ha hämtats i Onsdags). Sen har jag en sista skoluppgift som ska in på Måndag som jag ska göra.

-Blir absolut ingen utgång i helgen för min del!

Hoppas ni ska göra lite roligare saker i helgen och inte är sjuka! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0