Fredagsutgång

Igår va det utgång med tjejerna! Vi umgås inte så mkt nu förtiden eftersom att alla gör olika saker och har olika scheman vilket är synd men de va jättekul att se alla igen :) och vi borde försöka ses oftare nu och planera lite bättre kanske :D

Först va vi hos Anki och drack vin/cider och åt loite snacks! Jag tror att jag blev kanska så full redán innnan vi hann gå ut för jag hade inte drukigt på sjukt länge :S haha men det va kul iaf.. sedan drog vi till Bauer på Götgatsbacken där några från min klass va. Jag va HELT säker på att det fans ett dansgolv där, jag måste verkligen ha blandat ihop placet med något annat ställe:S!! HAHA
tjejerna gick lite tidigare än mig och jag stannade kvar med några från klassen men det blev ändå inte speciellt sent och eftersom jag va ganska så drunk så va det ingen ide att gå vidare iaf!



- Min nya puffarmstkofta :)



Vi får försöka ses oftare tjejor och jag ska försöka dra ihop något i April!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0