Skyview 9feb.

NU har vi varit uppe på den :) ERICSSON GLOBE! jag va verkligen sjukt rädd innan och det blev värre när vi va nedanför och kollade upp -Jag har höjdskräck! Vi åkte med en annan familj med tre barn och jag va räddast av alla även om barnen va små :S Först fick man se en ca5min lång film om när globen byggdes och gondolerna och de va verkligen turistit!? Men när vi väl va i hissen så va det bara roligt att åka upp men det va sjukt högt och man såg mycket av stockholm när man va på toppen! Coolt och roligt att ha åkt den...
















(Hålet i taket som SKA täckas)

Fick inte så många bilder på utsikten men det va svårt med glaset!




Kommentarer
Alexandra

NICE :D

2010-02-10 @ 00:02:01
URL: http://allisanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0