Ny jacka

I år var det dags att köpa ny vinter jacka! har inte köp någon vinterjacka sedan andra året i gymnasiet då jag var så smart att jag investerade i en RÖD goose jacka :S!? och så har jag haft min kära och super bra McKenley jacka sedan 9:onde klass! Så i år blev det en nya moccafärgad boomerang jacka! Jag vet att det är många som har den men jag tycker att den är supersnygg och skönt och passar till det mesta så den kommer jag att använda flera vintrar framöver!!



Jag i min nya jacka på 2:ans buss påväg in till stan!



Vinterns bästa investering!



Kommentarer
madde

Den är skiit snygg!!!!

2010-01-04 @ 23:32:18
Anonym

I love you beeeeeeeeeatch!

2010-01-05 @ 00:58:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0