Shopping vecka

Den här veckan har det varit en del shopping! :) jag vet att det här är den fattigaste veckan på året och jag har inte så mycket kvar i plånboken heller! MEN jag har haft ett så otroligt shoppingsug! SÅ även om plånboken inte tillät det så  blev det en del saker iaf...

I onsdags blev det de här hårbanden från Glitter 
  
Ett guldigt (hade ett förut i USA som jag tappade bort) och ett med en silver "blomma"

Några toffsar till tjejerna på Lidingö som jag hämtar 2ggr i veckan!


I fredags var jag i solna centrum med linnea efter skolan och det blev en kritvit kofta från HM-LOGG som blir super snygg till sommaren!
 
(Ganska dålig bild pga bakgrunden)!

Idag var jag vid Liljeholmenstorget med Maddis och det blev två toppar till! En med halvärm och en blus :)


 - En till fest och en till vardag!

Imorgon ska jag försöka hålla mig ifrån shopping och gå och se Avatar 3D istället!





Kommentarer
Anonym

Iband får man unna sig saker!!! SNYGGT

2010-01-23 @ 22:05:32
maddo

suuuper fina!b:D::D:D:

2010-01-26 @ 11:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0