tillbaka till plugget igen...

Idag va det tillbaka till plugget igen och imorse kände jag inte alls för att gå upp, det va fortfarande mörkt ute när jag vaknade :S men jag kom iväg iaf och även om vi hade försäljning som inte direkt är mitt favoritämne så va det faktiskt en helt OK dag! Eftermiddagen gick dock snabbare än förmiddagen och det va kul att se alla människor från klassen igen... det var ju ett tag sedan!

Nu måste jag verkligen sätta fart och hitta en praktikplats! Ska försöka ringa den här veckan hoppas jag! (jag brukar ha en tendens att vänta in i det sista och borde börja i veckan om det ska bli något!)

<3



- WISH ME LUCK ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0