Ledig dag..

Idag är det redan Onsdag, dagen mitt i veckan som jag personligen tycker är jobbigast men tur som jag har så va jag LEDIG idag! Det har varit supersoligt väder och efter en lång sovmorgon och lunch med päronen så möte jag upp Linn. Vi åkte ut till sickla där vi skulle köpa en present till Linns kompis och sen blev det en fika med världens godaste frappechino från expresso House (favorit cafeét om man ska fika).. Supergott!!

Efter det blev det en till sväng till stan för min del och det blev lite fynd :)

 
- Två stycken toppar/thirts och ballerina strumpor ♥

- En lillabikini kunde inte välja överdel så det blev 2 ♥

Nästa vecka om jag inte jobbar så ska jag vara hela veckan på landet och bara sola och bada! :)

CIAO!!!



Kommentarer
Sofie- Ännu en Blondin

sv; jaa de var jättemyss :) vilken fin bikini du shoppat! :) allt bra med dig gumman? Kram

2010-07-07 @ 21:02:54
URL: http://soffif.blogg.se/
renee :)

Åh va skönt å va på landet hela veckan! va avundsjuk jag blir!

själv ska jag jobba fram till onsdag, och sen åker jag till finland med pappsen.. hoppas ni får en super rolig fiskefest iaf =)

Ps. bikinin va super söt! :)

2010-07-08 @ 07:46:15
URL: http://reneel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0