Söndag

Idag så vaknade vi inte förän vid kl ett och va sjukt trötta! men vi lyckades ta oss upp för att jag va tvungen att åka hem och hämta min pollen medicin. Efter det blev det en sväng på stan och sen lunch/middag på ett supergott cafe vid mariatorget:)


Sen köpte vi chocklad och fika som vi tog med över till Ds föräldrar och hälsade på hans pappa som opererat/byt knät. De blev superglada när vi kom och vi fick se lite läskiga bilder från sjukhuset :S Men han mådde iaf helt OK men frågan är hur det kommer att gå med fiskefesten!?



Kommentarer
renee :)

aww.. hoppas han kommer igång med knät nu classe!! hälsa massa om du hinner se hnm igen före mig =)

2010-07-05 @ 09:58:16
URL: http://reneel.blogg.se/
Sofie- Ännu en Blondin

Heeeey! :) jo jag vet. hehe har inte vart hemma utan på veronicas landställe på högmarsö hela helgen. Jo,det är bara bra annars :) hur är det själv darling? <3

2010-07-05 @ 10:08:11
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0