Solig helg och utgång!!

Helgen började i Fredags efter jobbet då jag åkte hem, bytte om och åkte över till Gröna Lund där jag mötte upp Linn och hennes kompis! Det va sjukt mycket folk på färjan och rundt stora scenen för att Johan Fogety skulle uppträda! haha jag visste inte vem snubben va typ.. men det va tydligen en legend och det va superkul även om det va mer äldre människor där.


- Kännde igen den här låten"Down on the corner" men också "Pretty Women" och "Moon rising".

Vid Grönan mötte jag även upp D och killgänget och vi tog en lång promenad till Karlaplan där vi tog tunnelbannan till Limericks som vanligt:) Jag va ganska så trött efter en lång dagen och vi åkte hem inte allt för sent!

 


På Lördag som var jättevarmt sommarväder så lyckades vi iaf ta oss upp vid 10-tiden och köpte med picknick och åkte till långsjön. Där va sjukt mycket folk och det blev sol, bad och massa volleyboll och killar!


Efter en hel dag vid långsjön så åkte vi vid sju-tiden några stycken hem till Ds lägenhet och käkade i Fruängen, spelade kort och drack en del. Sen bar det av till gammla huset i Gamla Stan, nu kallat 107.5 nånting :S
Där dansade vi hela natten och jag va på sjukt bra partyhumör :P



Vid tretiden när det började bli ljust så gick vi upp till Slussen där vi fyllekäkade *usch* och vissa som var lite fullare än andra tyckte det va en bra ide att hälla ut pommesfrittsen och sedan hälla fanta på dem :S vi skrattade iaf sjukt mycket:)

Efter det hann vi typ precise med sista tuben till Fruängen! lucky..



Kommentarer
maddee

någon gång vill jag följa med er?!?!??!?!!!!

2010-07-09 @ 11:09:38
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0