nehe..



NEJ FAN! ingentniga tt göra idag heller :( för attd e j*vla porteringarna av nummer inte går igenom *suck*
Tjejerna jag jobbar med säger att jag ska sitta och spela spel på datorn typ kortspel, haha najs att få betalt för det men det är faktiskt INTE mitt fel att det inte funkar!!!

Så som alla vet så är det ju massa REA så i förraveckan och helgen blev det endel nya saker:

X Två bar ballerinaskor; ett bar blommiga och ett par krämvita.

X 2 nya klänningar (en kanske jag ska använda på midsommar)

X En kort jacka! Supersnyggt och sååå trendy ;)



VET INET HUR JAG SKA STÅ UT HELA DAGEN MED ATT INTE GÖRA NÅGONTING ALLS :S Så får väl ta och gå till Stinsen som ligger 5 min härifrån och kolla! Hur mycket butiker som helst men inga människor alls :) SKÖNT!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0