rolig lördag

Igår Lördag så åkte jag, maddis och mamma in till stan för att kolla på skor :) Sen blev det lunch i kungshallen! sen åkte jag och Maddis ut till Huddinge där en av hennes klasskompisar hade sin första spelning. Det var verkligen hardcore och jag och madde passade inte direkt in bland alla svarthåriga rockare men men det va endå bara 20minuter.. han blev glad att man tog sig tid att komma och kolla (och jag som stöd :S).

Sen blev det middag och sedan åkte jag och Maddis hem till Danielle (och Micke) som hade förkrök/fest. Jätte mysigt med supertrevliga människor!


- Madde på tunnelbannan med blomman vi köpte till dem och jag (nyklippt ju)

Efter åkte Maddis vidare till en fest i huddinge med några kompisar och jag åkte in till Limericks där det va lite bråkigt för att träffa D & CO! Så vi hamnade på ankor istället och sen på Limericks igen :) haha Det va iaf superkul ♥


- Limericks! Blev bara en bild typ :) haha




Kommentarer
Sofie- Ännu en Blondin♥

hahah det är lungt gumman ;) jag köpte aldrig dem!! vad snyggt ditt hår nleev :D:D

vad gör du för något imorgon? jag tänkte åka till söder då :) lust o ses på en fikis? Puss♥

2010-06-13 @ 17:14:50
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0