update 3 juni

Det är verkligen sommar nu, alla går i sommarkläder och solen lyser :) jag jobbar förfullt på kontoret 9timmar per dag (vanlig jobbdag!? inte för mig) och är helt slut när jag kommer hem! Idag fick jag lite shoppingsug och gick av vid centralen istället för att åka vidare till Södrastation!



Hittade ett par supersnygga jeans och en sommarkjol på zara och köpte leggings på HM! Superglad :)

Ska lägga mig tidigt ikväll så att jag är pigg imorgon för då blir det studentskiva direkt efter jobbet, mina föräldrars kompisars son tar studenten :) Sen ska jag jobba på kungsholmen i helgen innan jag ska ut till landet för vi ska ha pubafton (alla grannar samlas och dricker/minglar) det är supermysigt! speciellt om det är fint väder♥

- Alex kom hem inatt och är hemma över helgen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0