Felsms

Till: Flickvän Nadja
Sms: Fan va taskig jag känner mig. Sov över hos Nadja och hon bad mig gå ut med hennes jycke innan jag skulle dra när hon var på jobbet. Jag gick till affären och glömde hunden fastkopplad i en stolpe. Nu är jag på väg dit igen och hämta hunden. Vad gör man om den inte är kvar? Är livrädd för att hon ska få reda på det
Svar: Om den inte är kvar så lovar jag att du kommer ångra att du någonsin träffat mig. Om den är kvar vilket jag utgår från så går du hem till mig och väntar där tills jag är hemma. Jag är där om 30 minuter. Jävla idiot.

Förklaring: Tror inte det behövs förklaring. Men jag skickade till min dåvarande flickvän av misstag. Hon blev vansinnig.

Madde läste det här sms för mig på Felsms! Jätterolig och det finns massa andra roliga felsms man kan läsa där:) jättekul att läsa och jag lovar att man själv kommer hamna där någon dag! LOL





Kommentarer
madd

hhahahah såå skön! Stackars hund.... lol

2010-03-25 @ 22:05:13
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0