OTUR

Jag tror att jag har fått en höst depression igen.. all är bara grått och slask, jag HATAR plugget! + Att alla är bortresta! :(
Inte nog med det så fick jag ett samtal för en halvtimme sedan av en ambulanspersonal som sa att hon hade madde med sig och sedan fick jag prata med en liten ledssen Maddis som är påväg från idre till Mora Lassaret för operation av en bruten/krossad arm! (Hon åkte till idre igår och verkligen ÄLSKAR att åka snowboard)
STACKARS MADDE, Hoppas det går bra med operationen nu i natt, tycker jättesynd om henne och att det är jättejobbigt :( Men det kommer nog att gå bra!



www.Mqdde.blogg.se 

/ I LOVE YOU <3





Kommentarer
Sofie- Ännu en Blondin

Heeej snyggiiiing ;) jag fixa min design utav en som heter eve.. fick den för bara 40kr! helt galet billigt.. Jo det är prima med mig..hihi.



Usch´, hoppas det går bra för madde :( låter ju inge bra det där att hon gjort illa sig..

2010-03-01 @ 22:13:43
URL: http://soffif.blogg.se/
Sofie-Ännu en blondin

Nej det var nån jag bara kontaktade på internet, var lite osäker först om hon skulle lura mig efterssom den var så pass billig :P men de gjorde hon ju inte!.



oj! shit :( vadå fick hon gipsa nu och så?



Jora annars är de bara bra :) lite trött. jobbat hela dan idag.. Hur är de själv? KRAM

2010-03-02 @ 19:26:21
URL: http://soffif.blogg.se/
madde

tack viccy <3 :)

2010-03-04 @ 23:13:44
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0