Sminkning

Igår när jag skulle iväg så va jag ganska seg. Jag och Madde tog det lugnt och kollade på TV sen kom jag på att jag va tvungen att göra mig i ordning och sa "åhh.. fan va jobbigt.. jag måste sminka mig nu" Madde bara "Jag kan göra de!" Jag bara "JA! Okej" hon sa att jag inte fick se något fören hon hade sminkat klart! Först va jag lite nervös över att jag skulle se ut som en clown och att jag inte hade tid att ta bort allt och sminka om mig om det skulle bli fult! Men hon lovade att göra snyggt och så här blev resultatet:)


Smink gör under!


Visste blev det snyggt:)!?




Kommentarer
Sofie- Ännu en Blondin

SNYGGO!!:D

2010-03-28 @ 16:29:18
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0