SUSHI

Innan jag flyttade till USA så åt jag INTE sushi, jag tyckte inte att man kunde äta råfisk och att konsestensen va eww. men I USA hade det världens godaste Sushi och alla Au Pairer åt sushi minst en gång i veckan och många va från Japan så jag lärde mig inte bara äta sushi utan även göra sushi en gång!






Jag och världens bästa Maricela från Mexico <3

Den bästa Sushin jag någonsin ätit!!! Och saknar den varma sushin lite också :P

- Nu ska jag äta oxfile, bakad potatis med olika såser, sallad och bröd!
Det är också supergott:) Mmmm...





Kommentarer
maddee

Jag önska att jag gillade sushi! Du får lära mig ;D

2010-03-21 @ 00:02:21
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0