Tack!

Jag kanske inte skrev det men Linnea i min klass åkte till Thailand i 2,5veckor och kom hem förra helgen! Eftersom jag inte läser kursen vi håller på med så va jag inte i skolan förrän i Fredags för omtentan. Iaf Linnea hade köpt nagelpynt till mig i Thailand som jag fick i Fredags:) supergulligt och jag blev jätte glad!

Tack så mycket Linnea!

Som ni inte heller kanske vet så tycker jag det är sjukt kul att styla naglar (helst på andra men också mina), så nu kan jag göra det i massor!


- Nagelpyntet, massor av färger och former!




Kommentarer
maddee

Nu får du styla mina naglar nu!! :D:D

2010-03-21 @ 16:05:23
URL: http://mqdde.blogg.se/
matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se med bla handsmycken,axelsmycken

Gu vad kul! Tänk om det fanns sånt här, det skulle vara bra ;)

2010-03-23 @ 20:11:29
URL: http://typtilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0