Tjena

I går va jag ute med två kompisar från klassen (blev inte så mpnga fler eftersom alla va slutkörda efter veckan tydligen) det va kul vi gick till två ställen på söder bara och de va en ganska så lugn kväll! Idag har jag blixtrande huvudvärk av rödvinet som dracks igår :S HAHA jag som INTE brukar få bli bakis av rödvin. blev endel bilder igår iaf och en bild säger mer än 1000ord :)


Måste ta en bild innan man går ut :) (jag ser väldigt rund ut LOL)

  
glada människor, vin och en pose?

  
Massa bilder på en glad jag!? jag tror att jag redan börjat få huvudvärk av vinet:S







Kommentarer
maddee

I<3the headband! ;D

2010-03-21 @ 00:01:29
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0