Twins

Maddis och jag hämtade tvillingarna S och H på dagis.. Först va jag själv med H och jag tog upp mobilen för att det ringde.

H: Har du en Rosa telefon? :) (ser superglad ut)

Jag: Ja, det är ett skal för att skydda telefonen.

H: Jaha

Sen kommer Maddis och S. och jag läser ett sms på min telefon.

S: har du en rosa telefon?

Jag: Hahaha ja det är ett skal för att skydda telefonen.

S: Jaha

Tyckte bara de så sjukt söta! Jag tror aboslut att tvillingar har något speciellt band och är väldigt lika :) (det kanske var roligare när man va där)



Kommentarer
madde

dom är sötste ju! :D:D:D

2010-03-23 @ 14:53:47
URL: http://mqdde.blogg.se/
Sofie- Ännu en Blondin

Oj! vad läskigt!men hoppas de går bra då:) ja men typ kl 3 då?

då hinner jag träna i fridhemsplan innan:D

men vi kan fika typ hos dig eller hos farsan för ja har inga cash :( är pank nu alltså!

Kram

2010-03-23 @ 18:43:57
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0