så va helgen slut.

Har haft en bra helg, ju för sej massa jobb på lördagen men det va kul på festen som jag jobbade på senare på kvällen efter butiken! Familjen som jag hjälpte är den jag jobbar för på Lidingö och jag trodde att det skulle vara en lugn middag de skulle ha men det va fullt ös! haha Sen blev jag hjämtad av D och vi åkte över till Robin och Jossan några timmar! Söndagen va full av bärande och konkande på flyttlåor och annat..jobbigt jobbigt!

Igår när jag kom hem så skulle Maddis och jag kolla på film.. då fick vi syn på hennes blommor som hon fick när hon fyllde år... dom luktade och vattnet var helt svart/brun, sååå äckligt!!


Usch...



Kommentarer
maddde

hahhaha har vi8 kul? de luktar fis i hela köket!! :P

2010-05-24 @ 21:24:27
URL: http://mqdde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0