26.november.2010

Äntligen långhelg igen! Det är verkligen najs att va ledig Fredag-Söndag:) Imorse hade jag sovmorgon och snarkade till kl.10! så skööönt!
I eftermiddag skulle jag gått på stan med D men det blev uppskutet till imorgon eftersom jag ska jobba i eftermiddag istället (måste tjäna ihop lite julklappspengar:P) Så i eftermiddag ska jag åka till lidingö och hämta mina tre små busfrön hehe.. nej men det är kul att se dem nu när vi inte träffas varje vecka!

Åhh måste hinna lämna blod nu igen, men vet inte när!? hmm...



Kommentarer
sofie

Japp julmarknaden på skansen vet ja har börjat iallafall! :) nej jag vet faktiskt inte, men måste handla julklappar och sånt snart! vill du hitta på något snart? :) skulle va typ grymt och ta en fika och snacka lite skit! :)

2010-11-26 @ 12:03:09
URL: http://soffif.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0