2.november.2010

Måste vara vädret som gör en så här trött! Sovit bra i natt (förutom en mardröm) men är ändå helt trött! haha Maddis och Lillebror ligger fortfarande och sover! Själv håller jag på att tvätta :S ogillar men skönt när det är klart!

Igår jobbade jag på Lidingö! Hade bara lillekillen och mamman va sjuk så jag fick åka och handla och sedan blev det en väldigt lugn kväll! förutom att lillkillen va superbusigt vid middagen och spillde ut mjölken och sedan va vi sura på varandra:( Sen ville han följa med mig när jag skulle åka hem, så lillkillen följde med mig in till stan och lämnade bilden till pappan:) Så jag va hemma ganska så tidigt igår =skönt!

Nu måste jag verkligen sätta fart med pluggandet annars får jag ångest på torsdag :( tråkigt!




Kommentarer
Anonym

söt ungar!

2010-11-02 @ 22:16:12
URL: http://metalls.blogg.se/
viccy

Ja så söta:) love them!

2010-11-03 @ 09:39:23
URL: http://wishy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0