More money.

Vet inte hur jag ska klara mig nu, innan jul med att köpa julklappar och efter! CSN vill inte ge mig studiebidrag för att jag inte gick klart en kurs 2007!? ehhh.. och därför saknar jag lite poäng:S HATAR det och nu när jag har praktik 30timmar(från början skulle det va 35timmar) i veckan så har jag ingen inkompst eftersom jag gett bort mitt barnvaktisjobb:(villket jag ångrar grovt eftersom jag hade kunnat få det att funka nu iaf) men jag försökte bara fixa åt alla andra med en ersättare!

och man behöver verkligen EN/NÅGON inkomst om man ska kunna leva! :(

Så som de säger på lyxfällan man måste minska utgifterna eller öka inkomsterna!? och jag vill hellre öka inkomsterna så nu behöver jag jobba extra! jobbar visserliggen på manpower men det är så olika vilka jobb som finns från vecka till vecka! jag kan inte heller ta tillbaka mitt gammla barnvakts jobb eftersom jag i princip gav bort det fram till jul!

Det konstiga är att fixa ett jobb för ca 6 veckor eftersom jag ska tillbaka till mitt gammla barnvaktisjobb efter nyår då jag börjar skolan igen!

Åhhhhh vill ha mer pengar nu track! hatar att vara fattig :( hur ska man göra liksom? Hur kul kommer jag ha i 3 månader framöver:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0