Smikmodell inte så glamouröst som man tror kanske!?

Igår hade jag lovat kusinen att vara sminkmodell. När jag kom dit hade de genomgång och så spelade de in reklam och tog bilder till hemsidan! Jag trodde jag skulle bli asfint sminkad och få lösögonfransar och grejjer.. men neeeeeeeej! Det va fantasi-målning och de hade precise lärt sig sminka vampyrer eftersom det kommer en ny vampyrmusikal i globen nästa år som de ska sminka till och gissa hur snygg jag blev efter det!?

 

- Haha snygging! :) Blåmärket provsminkade det på mig eftersom de min kusin skulle sminka på en filminspelning idag och då skulle hon sminka ett blåmärke.



Kommentarer
Renée :)

jävlar va coolt :D

2010-11-19 @ 13:13:22
URL: http://reneel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0