14.oktober.2010

Idag va en jättebra dag! Skolan va seg men lärorik och vi fick bl.a. färga varandras munnar helt röd/rosa med tabletter som smakade amerikanskt cherrygodis, för att se hur rena vs hur mkt bakterier vi hade i munnen.. sen rengöra:) haha superkul


Sedan när jag va helt slut så åkte jag hem till världens bästa pojkvänn! Vi åt middag super god middag som han lagat och jag fixade med lite av herrns papper som han hade noll koll på och som skulle in i en perm. (Ja, jag är pedantisk:P) Så nu har han ordning iaf.

Ska bli skönt med helg även om jag ska jobba på fredagen och sen får vi se vart resten av helgen blir av!





Kommentarer
Renée :)

va mysigt! du uppfostrar honom väl då han står för maten en torsdagskväll ;) -smile- hoppas ni får en mysig helg!

2010-10-15 @ 08:48:10
URL: http://reneel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0