2.oktober.2010

Gud vad jag va trött imorse. Värken jag eller Alexandra vaknade förän vid 11! Men de va skönt att sova ut:) Sen åt vi en stor frukost och sedan möte jag upp D vid slussen och vi gick genom Gamla Stan och in till stan!

Köpte en present till Lilla A som fyller 7år i oktober:) och två troppar till mig! (har tänkt att jag ska rensa ut min garderob och slänga sånt som jag inte använder:P)


Sen så åt vi en ganska sen lunch på Sandys, mitt abosluta favvo lunch ställe!:P


-Supergoda chips :P

Ikväll vill jag bara sova och ta det lugnt. Känner mig typ lulligttrött och har ont i halsen!
Behöver kyrera mig lite! Hoppas jag INTE blir sjuk nu:(




Kommentarer
madde

JÄTTE fin bild på dig

2010-10-04 @ 12:39:58
moa freakin' carlberg ♥

vad söt du ör! riktigt vacker, :)

2010-10-04 @ 13:08:52
URL: http://utankontroll.blogg.se/
lovisa

fin design:) hoppas du får en lika fin dag!

2010-10-04 @ 13:25:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0