Födelsedag, plugg och jobb

• Igår va jag jätteduktig och läste flera kapitel i boken och jobbade! Det va en sån där bra jobbdag där alla va glada och lekte jätte fint hela dagen:) woho..

När jag kom hem hade Alle bjudit hem lite gäster haha lite - ganska många killkompisar + en tjejkompis! (jag som trodde att vi skulle fira henne på Lördag men hon tyckte att vi skulle fira igår också :S) Så det blev tacomiddag som lillebror hade varit superduktig och gjort och jordgubbstårta:P Men de va faktiskt trevligt! blev lite sent dock och jag hann inte plugga mer den kvällen..

• Idag ska jag försöka läsa de sista kapitlet/kapitlen i boken PLUGG PLUGG! Sen ska jag iväg och jobba till kl.15. Idag ska Alle faktiskt följa med mig också och träffa kidzen eftersom hon ska hjälpa mig och familjen att hämta barnen när jag har praktik 6veckor! Så det ska bli kul, hoppas bara att de kan uppföra sig men det tror jag! Det tycker faktiskt att det ska bli kul att träffa henne idag!


♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0