Glass i stora lass!

Så idag hade jag tänkt att ta det lugnt! Men våra gammla grannar va i närheten (hade ätit middag på deras favvoställe Little India) och undrade om de kunde komma förbi en sväng:) Vi blev superglada för vi saknar dom så mycket och ses inte så ofta nu när de har flyttat :D

De hade köpte med Häägendaz Glass i massor! och vem älskar inte det liksom? :) Så vi har ätit massa glass och kollat på dansfeber. Supermysigt

Sockerkick?



Sötaste C som fick hoppa över 3an och börja direkt i 4an nu i år! ♥



Kommentarer
Anki

Gumman jag kollade min mail men hittade inte bilderna från Malta :( Har du lust att skicka dom igen?

Puss <3

2010-10-03 @ 11:34:03
URL: http://thisisanki.blogg.se/
Anonym

Dansfeber är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 17:36:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0