Jobbig Tisdag

Så idag va en sån där jobbig dag på jobbet som jag bara ville HEM! :(
När jag hämtat E skjusat henne till tennisen, åkt tillbaka hämtat J och sen åkt tillbaka hämtat/väntat på E så åkte vi för att hämta A.


Alla blev supertrött då och klockan börjar bli mycket *suck* Då bråkar de om vem som ska sitta fram påvägen hem och vem som satt fram imorse OMG! Jag höll på att dö och tillslut BESTÄMDE JAG VEM SOM SKULLE SITTA FRAM. Ändå så va de sura men jag orkade INTE bry mig!
När vi kom hem va det trötta och sura miner ett tag sedan så sprutade energin ur öronen på dem:( Hur orkar det?


Skönt att Tisdagen är över! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0