Sorgligt

Idag va A sjuk och blev hämtad från skolan och jag fick rycka in lite tidigare!!! Sen så hämtade jag hem hela gänget TIDIGT dvs runt 14-tiden. Sedan va vi hemma och tog det lugnt, kollade på film och ritade lite.

Det kändes lite sorglig för det va sista gången innan jul som jag hämtade dem från skolan. Nästa vecka ska de stora tjejerna iväg till Holland och jag har bara Lillkillen. Sedan så ska jag ut på praktik och har fixat en jättebra ersättare nämligen Alle (tack!) som ska hämta och hjälpa dem i veckorna i stället!
Det blir nog bra:) och jag kommer att träffa dem några helger då de behöver hjälp och jag kan.. men det va lite sorgligt att vi inte kommer att ses varje vecka längre :( men de fattade typ inte det så dem gör det inget! haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0