Sprutor

Så idag har jag monterat och demonterat min första spruta! haha läskigt med nålar.. men det gick bra :)


- Jessica bedövar patienten (koppen:) haha



Efter skolan så åkte jag hem! Hann lämnade in ett par skor på klackning och Mötte Dannie i Slussen!

Vi hade bestämt att vi skulle gå och vaccinera oss mot Gardasil- Livmoderhalscancer och Kondylom.
Mina systrar vaccinerade sig när vaccinet kom ut och de rekomenderar att man gör det mellan 13-17 men jag va för gammal förrut. Men nu har de utvecklat vaccinet så att man kan vaccinera sig till och med 45år:)
De hade extrapris på vaccindirekt så vi tänkte passa på! (Påbörjar man sina tre sprutor innnan 15november så kostar de "bara" 950kr/st istället för 1590kr/st) AJ!


- Nu räcker det med sprutor för ett tag ;) Hoppas jag inte får allt för ont imorgon i armen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Victoria

LiveLoveLaugh

RSS 2.0